суббота, 14 ноября 2020 г.

2030-cu ilin məktəbi

 Bu günün uşaq bağçaları 2030-cu ilin məzunları olduqda, dünya əvvəlki nəsillərin yaşadıqlarından tamamilə fərqlənəcəkdir.Yenilikçi müəllim rolunu,yalnız şagirdlərə cavab vermək kimi görməməli,onların düzgün suallar vermələri üçün də köməkçi olmalıdır.Şagirdləri maraqlı, ömür boyu öyrənən olmağa sövq etməlidir.Məktəbinizdə öyrənmənin gələcəyini görmək fürsəti barədə düşünərkən , Təhsilin Dəyişdirilməsinin Çərçivə prosesinin ilk hissəsini nəzərdən keçirək.Düşünmək üçün bir az vaxt ayıraq:

  • Kimin üçün dəyişiklik edirsən?
  • Nə əldə etməyə çalışırsınız?
  • Görməyə çalışdığınız nəticə nədir?
  • Son məqsədə xidmət etmək üçün məktəbinizdə nə edilir?

Bu sualların cavablandırılması üçün vaxt lazımdır, ancaq müvəffəqiyyət üçün miqyaslı təşkilati dəyişiklik yaratmaqda daha düşüncəli və qərarlı olmağımıza kömək edə bilər. 

2030-un aparıcı məktəbləri kimi yalnız STEM ilə məhdudlaşmamalıyıq. Sosial emosional bacarıqlar həm sinifdə, həm də işçi qüvvəsində idrak bacarıqları və texniki bacarıqlarla yanaşı tez bir zamanda mərkəzi yer tutuacaqdır. 2030-cu il sinfi üçün sosial emosional bacarıqların inkişafı öyrənmənin ayrılmaz hissəsidir və əsasən sinif təcrübələri ilə formalaşır.Təhsil sistemlərinin özlərini yeniləmələri üçün SET-in rolu əvəzsizdir.

 Sosial emosional təlimin əsası bunlardır:

  • Özünüdərketmə
  • Özünü idarəetmə
  • Sosial şüur
  • Münasibət bacarıqları
  • Məsuliyyətli qərar vermə    kursa başlayın
Duyğular diqqəti və öyrənməni idarə edir. Hiss
etdikləriimiz öyrənmə qabiliyyətimizə təsir göstərir və əgər müəllimlər bunun fərqində deyillərsə, ola bilsin sinifdə baş verəcək ən yaxşı öyrənmə mühiti yaratmayacaqlar󠀫.Şagird  mərkəzli öyrənmə, hər bir şagirdin fərdi ehtiyaclarını vurğulayaraq, onlara daha güclü bir özünəməxsusluq hissi inkişaf etdirməyə kömək etməlidir. Öyrənməni daha çox şagird mərkəzli etmək üçün strategiya və vasitələr şagirdlərin harada olduqlarını, onları motivasiya edən vasitələri müəyyənləşdirməyə kömək etməli və şagirdlərin məzmunu öz templəri ilə keçməsi üçün rahatlıq təmin etməlidir.Bir sözlə,şagird özünü evindəki qədər rahat hiss etməlidir.Bir çox müəllimlər, məktəb rəhbərləri və təhsil sistemləri öyrənmənin gələcəyini formalaşdırmağa kömək etmək istəyirlər, amma nədən başlayacağınızı bilmək çətin ola bilər.   kursa başlayın  Fərdi rollar fərqli ola bilər, bu dəyişiklik kollektivdir. Təhsildə iştirak edən hər kəsin 2030 sinifinə fayda gətirəcək dəyişikliklər etməyə başladığı çox böyük və kiçik yollar vardır.
Microsoft öyrənmə alətləri şagirdlərə bildiklərini ifadə etməyə və sinifdə sosial duyğularını və əlaqələrini yüksəltməyə imkan verir.
Bir lider olaraq, müəllimlərin gözlənti və təcrübəni modelləşdirmək üçün edə biləcəyiniz bir çox işlər mövcuddur.Virtual iş birliyi ilə müəllimlərə güvən verəcək strategiyaların işə salınması daha real effekt verəcəkdir.

Cəlb etmək üçün,s
 
adəcə danışmaqdansa, göstərməyə diqqət yetirməliyik.
kursa giriş

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

İngilis dilinin müəllimlər üçün əhəmiyyəti

İngilis dili şübhəsiz ki, müasir dünyamızın lingua francasıdır. O, qlobal ünsiyyət, ticarət və akademik dilə çevrilib. Beləliklə, ingilis d...